My saviour

Vårat gemensamma "pluggande" avslutades idag och det blev dags för hemfärd. Det brutala snöovädret resulterade i mycket försenade bussar och groteska väntetider.

Efter att jag blivit överlycklig över att batterierna i min iPod inte var slut fick jag tiden att gå genom att lyssna på kamratens mycket underhållande spellista "Good shit".

Eftersom musiken idag blev min räddning kommer även dagens tips handla om detta!Tipset vänder sig till alla som äger en iPod touch, iPhone eller något annat i stil med detta.
Tip of the day att ni laddar ner "Spotify-appen" och sedan spara ni era 3 000 favoritlåtar offline för att sedan bara ge järnet! (spotify premium krävs dock för detta men det är utan tvekan värt det)
Puss och hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0